S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok

Kontakty

tel: 704706716
info(a)papermanie.cz

Novinky

arr3Dnes spuštěn nový eshop15.01.2023 - Dnes spoušíme avízovaný nový Papermanie shop, který je náhradou za zrušený shop, který...

Anketa

Jak se vám nový PM shop líbí?

Rád / ráda se sem vrátím 51% Nic mi to neříká 7% Ještě něco chybí 13% Nelíbí se mi 29%

Informace a poštovné
Informace k provozu, poštovnému a zrušení objednávky

INFORMACE O PROVOZU PM SHOPU

Náplň prodeje - Papermanie shop se zabývá internetovým prodejem použitého antikvariátového a bazarového zboží, modelářského a sběratelského charakteru. Hlavní náplň prodeje tvoří originální vystřihovánky a papírové modely, které jsou vyjmuty z použitých/starých periodik (např. ABC apod.) a originál vystřihovánek tzv. z “druhé ruky“ od komerčních vydavatelů a autorů, které již nejsou považovány za nové zboží i když jako nové mohou vypadat.

Přestože se snažíme do prodeje vybírat co nejkvalitnější výtisky, tak např. vystřihovánky ze starších časopisů ABC mohou mít různé odstíny barev dílů, světlejší i tmavější tisk a mohou se objevit i jiné dobové vady tisku, např. lehčí zdvojený tisk apod. Je tedy nutno vždy počítat se stářím původního vydání (kvalita tisku a papíru, zažloutnutí či zašednutí papíru, tiskové technologie).

Veškeré vystřihovánky, či jiné předměty v nabídce, jsou tedy nabízeny jako individuální použité zboží a nejde o nové zboží v desítkách či stovkách kusů.

Provozní doba - PM shop nemusí být dostupný nepřetržitě - nejde o gigant o desítkách či stovkách zaměstnanců, ale malý shop pro modeláře. Proto na provoz může mít vliv nemoc, úpravy pracovní doby, nutná údržba (doplňování nabídek, úpravy rozhraní apod…) i případné problémy ze strany webhostingu. Rovněž o víkendech a svátcích může být v PM shopu nepravidelně znemožněno nakupování. V těchto případech, budou nabídky zboží zobrazeny pouze jako katalog, bez možnosti nákupu/objednání. O době odstávky bude informace na úvodní stránce.

PM shop není “zprostředkovatelská agentura“ a vystřihovánky na individuální přání nesháníme a shánět nebudeme - to bychom pak nedělali nic jiného :).

Nákupní doklady jsou zaslány na email uvedený v objednávce v den odeslání zásilky.

1. INFORMACE K NÁKUPU V PM SHOPU

Jak zboží vybrat a nakoupit - zboží o které máte zájem přidáte do košíku tlačítkem “Koupit“, po přidání můžete pokračovat v nákupu, nebo vstoupit do košíku a objednávku dokončit. Po vstupu do košíku zvolte preferovaného dopravce a způsob platby a pokračujete tlačítkem “Objednat“ a dalšími kroky. Při zvolení Zásilkovny, Balíkovny, či Balíku na poštu, budete v následujícím kroku vyzváni k zadání dodacího místa, které vyhledáte v nabídce, která se vám otevře. Po zadání místa k vyzvednurí, pokračujete vyplněním vašich osobních a dodacích údajů, kde se můžete rozhodnout i pro vytvoření vašeho registračního účtu (ten se do budoucna vyplatí např. pro různé slevové akce apod.) Po dokončení a odeslání objednávky, vám bude zaslána zpráva, že jsme objednávku přijali. Tato zpráva je automatická a není potvrzením/odsouhlasením objednávky. Kupujícímu bude potvrzující email zaslán až po fyzickém ověření stavu objednávky a to max. do 48hod (např. nastane situace vyššího počtu objednávek a bude třeba vyčkat v pořadí). V tomto zaslaném emailu nalezne kupující veškeré potřebné informace k dokončení objednávky.

V případě jakýchkoliv problémů s objednávkou nás kontaktujte (viz. Kontakty) a problém se budeme snažit vyřešit.

2. Poštovné - je uvedeno včetně nákladů na balení zásilky. Výše poštovného se mění v závislosti na změnách cen přepravců, případně jiných aktuálních okolností Papermanie shopu.

Dobírku lze použít pouze při zvolení dopravy Českou poštou (Doporučeně, Balík do ruky, Balík na poštu, Balík do Balíkovny). Na dopravu Zásilkovnou nelze použít Dobírku.

Níže uvádíme aktuální částky.

  • Doporučeně do CZ - doručení zásilky na adresu v CZ, zadanou v objednávce. Platí pro cenu zboží do 1040Kč a do max. 2kg váhy (pojištěno max. na 1040Kč):
    platba předem – 80Kč
    platba dobírkou – příplatek za službu + 75Kč. 
  • Balík do ruky CZ - doručení zásilky na adresu v CZ, zadanou v objednávce. Platí pro cenu zboží nad 1040Kč (pojištěno na plnou cenu zboží):
    platba předem – 139Kč
    platba dobírkou – příplatek za službu + 75Kč. 
    při objednávce v ceně zboží vyšší než 2500Kč = poštovné 0Kč - platí jen pro platbu předem.
  • Balík na poštu CZ - doručení na zvolenou pobočku České pošty v CZ (pojištěno na plnou cenu zboží):
    platba předem: 129 Kč
    platba dobírkou – příplatek za službu + 75Kč
    při objednávce v ceně zboží vyšší než 2500Kč = poštovné 0Kč - platí jen pro platbu předem.
  • Balík do Balíkovny CZ - doručení na zvolené výdejní místo Balíkovny v CZ (pojištěno na plnou cenu zboží):
    platba předem - 75Kč 
    platba dobírkou – příplatek za službu + 45Kč
    při objednávce v ceně zboží vyšší než 2500Kč = poštovné 0Kč - platí jen pro platbu předem.
  • Zásilkovna do CZ – doručení na zvolené výdejní místo Zásikovny v CZ (pojištěno na plnou cenu zboží):
    Platba předem - 85KČ
    Dobírka - nelze
    při objednávce v ceně zboží vyšší než 2500Kč = poštovné 0Kč
  • Doporučeně do SK - doručení zásilky na adresu v SK, zadanou v objednávce.
    platba předem – 249Kč platí pro cenu zboží max. 938Kč  a do 2kg váhy (pojištěno do ceny zboží 938Kč)
    Dobírka - nelze
  • Cenný balík do SK - doručení zásilky na adresu v SK, zadanou v objednávce.
    platba předem – 279Kč platí pro cenu zboží nad 938Kč a do 2kg váhy (pojištěno na plnou cenu zboží).
    Dobírka - nelze.
    při objednávce v ceně zboží vyšší než 2500Kč = poštovné 0Kč
  • Zásilkovna do SK – doručení na zvolené výdejní místo Zásilkovny v SK (pojištěno na plnou cenu zboží):
    Platba předem: 130Kč
    Dobírka - nelze
    při objednávce v ceně zboží vyšší než 2500Kč = poštovné 45Kč

3. Způsoby platby.

  1. Dobírkou - v hotovosti, v místě určeném kupujícím pro doručení zboží (cena služby dle dopravce)
  2. Převodem - na účet prodejce (zdarma)
  • Veškeré platby předem, jsou možné až po odsouhlasení objednávky prodejcem (viz. bod 1.) - protože mohou nastat situace nějakých úprav/změn v objednávce - např. dodatečné přidání / zrušení, části objednaného zboží kupujícím, či případné korekce objednávky ze strany prodávajícího (z důvodu nabídky použitého zboží a jeho počtu) a je nutné tyto změny dle Obchodních podmínek, kupujícím odsouhlasit. Stejně tak, toto platí, pokud by bylo nutno upravit objednávku při výběru doručení dobírkou. Pokud chcete zásilku doplnit, či položky odebrat, NEZASÍLEJTE objednávku novou, ale zašlete email s požadavky - pokud to bude možné objednávku upravíme.
  • Pokud kupující objedná další zboží v krátkém časovém období po objednání předchozí objednávky a tato předchozí objednávka nebude ještě plně uhrazena, bude následující objednávka vyřízena až po jejím uhrazení (připsání částky na účet prodejce) a to jak při platbě předem tak dobírkou (u dobírky až po připsání částky z účtu přepravce, na účet prodávajícího). Případně může být objednávka z důvodu neuhrazení předchozí objednávky prodejcem zcela zrušena.

4. Do kdy objednávku zaplatit a kdy zboží dostanete.

  • Každá objednávka je při platbě předem na účet splatná do sedmi (7) kalendářních dnů od data objednání. Pokud není uhrazeno, je kupující po třech (3) dnech upozorněn emailem. V případě neuhrazení do sedmi dnů, je objednávka zrušena (částka musí být v této době připsána na účtu prodávajícího). Zboží bude odesláno max. do sedmi (7) pracovních dnů, od připsání celkové částky na účet prodejce.
  • V případě dobírky, je objednávka splatná v den převzetí zásilky a prodávajícím je odeslána do 7mi pracovních dnů od písemného potvrzení platnosti objednávky kupujícím - pokud kupující písemně nepotvrdí do tří (3) dnů svou dobírkovou objednávku na email, který je mu zaslán, je tato zrušena.
  • V obou případech, je kupující o odeslání zboží informován.
    Pokud by se vyskytly problémy ze strany obchodu, které mohou mít vliv na dobu odeslání objednávky, a zboží by mělo být odesláno za déle než pracovních 7dnů, bude o tom co nejdříve kupující informován (telefonicky, nebo emailem) a v tomto případě má kupující možnost odstoupit od kupní smlouvy. Tuto možnost odstoupení od kupní smlouvy má po informování kupujícího i prodejce.
  • Objednávky jsou vyřizovány dle pořadí, v jakém dojdou a odesílány s ohledem na dobu potvrzení od kupujícího u dobírek a dobu připsání částky na účet v případě platby předem s odesláním max. 2x týdně. Nejsou poskytovány žádné expresní služby a je třeba počítat s prodlením odeslání až 7mi prac. dnů, jak je uvedeno výše a v zaslaném info emailu po odeslání zboží.

5. Zrušení nebo změna objednávky.

  • Zrušit objednávku lze pouze do odeslání zásilky, vzkazem na elektronickou adresu obchodu info@papermanie.cz, případně ze vzkazníku “Napište nám“ , nebo telefonicky (viz. kontakty). Vždy uveďte jméno kupujícího, číslo objednávky, datum objednávky.
  • V případě takto zrušené objednávky, vrátí prodejce částku (pokud již byla uhrazena) stejným způsobem, jak byla zaplacena a to max. do 14ti dnů od přijetí oznámení o zrušení objednávky. Pokud byla objednávka již odeslána a kupující nemá o ni již zájem, lze odstoupit ve 14. denní lhůtě, za dodržení podmínek v odstavci 6. níže.
  • Změna objednávky (např. odebrání, nebo přidání položek objednávky, změna způsobu dodání aj.), je možná pouze do odeslání, vzkazem na elektronickou adresu obchodu info@papermaie.cz , případně ze zkazníku “Napište nám“ nebo telefonicky (viz. kontakty). Vždy uveďte jméno kupujícího, číslo  objednávky, datum objednávky a požadované změny. Pokud chcete objednávku změnit odebráním, či přidáním položek, případně jinými změnami, NEZASÍLEJTE objednávku novou, ale zašlete email s požadavky (viz. výše) - pokud to bude možné, objednávku upravíme. 

6. Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů.

  • Pokud bylo již zboží zaplaceno a odesláno, nebo odesláno na dobírku a kupující již nemá o zboží zájem, má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 NOZ, právo od kupní smlouvy odstoupit (nutno odeslat řádné odstoupení od smlouvy).
  • Kupující, musí v obou případech zboží řádně převzít - při dobírce i zaplatit a o vůli odstoupit ve lhůtě 14ti dnů, musí následně řádně vyrozumět prodejce v souladu s Obchodními podmínkami, kde najdete i vzorový formulář, který můžete použít k odstoupení.
  • V případě vrácení, musí být zboží vráceno tak, aby nedošlo k poškození během přepravy. V případě doručení zboží na Dobírku, nebude zásilka prodejcem přijata. Další info viz. Obchodní podmínky.

7. Odesláním objednávky z webového rozhraní www.papermanie.cz  kupující stvrzuje, že se seznámil/la s Obchodními podmínkami obchodu, s Informacemi o ochraně osobních údajů, Reklamačním řádem a veškerými Informacemim uvedenými v této rubrice. Odesláním objednávky s nimi kupující vyjadřuje bezvýhradný souhlas.

Změna veškerých zde uvedených informací je vyhrazena. Tyto informace nabývají účinnosti dnem 15.01.2023

OTM2Zjk3Z