INFORMACE O PROVOZU PM SHOPU
Kontaktní údaje - tel: 704706716 - email: info@papermanie.cz
Náplň prodeje - Papermanie shop se zabývá internetovým prodejem použitého antikvariátového a bazarového zboží, modelářského a sběratelského charakteru. Hlavní náplň prodeje tvoří originální vystřihovánky a papírové modely, které jsou vyjmuty z použitých/starých periodik (např. ABC apod. a jsou tedy potištěny pokud není uvedeno jinak z rubové strany) a originál vystřihovánek tzv. z “druhé ruky“ od komerčních vydavatelů a autorů, které již nejsou považovány za nové zboží i když jako nové mohou vypadat. Veškeré vystřihovánky, či jiné předměty v nabídce, jsou tedy nabízeny jako individuální použité zboží a nejde o nové zboží v desítkách či stovkách kusů.
Přestože se snažíme do prodeje vybírat co nejkvalitnější výtisky, je nutno počítat se stářím původního vydání (mohou se vyskytnout 50 i více let staré výtisky) a je nutno přihlédnout ke kvalitě dobového tisku a papíru, zažloutnutí či zašednutí papíru, či dobové tiskové technologie.
Provozní doba - Běžná pracovní doba je po-pá 9-17hod. PM shop nemusí být dostupný nepřetržitě - nejde o gigant o desítkách či stovkách zaměstnanců, ale malý shop. Proto na provoz může mít vliv nemoc, dovolená, úprava pracovní doby, nutná údržba (doplňování nabídek, úpravy rozhraní apod…) i případné problémy ze strany webhostingu. Rovněž o víkendech a svátcích může být v PM shopu nepravidelně znemožněno nakupování. V těchto případech, budou nabídky zboží zobrazeny pouze jako katalog, bez možnosti nákupu/objednání. O době odstávky bude informace na úvodní stránce.
PM shop není “zprostředkovatelská agentura“ a vystřihovánky na individuální přání nesháníme a shánět nebudeme - to bychom pak nedělali nic jiného :).
Nákupní doklady jsou zaslány na email uvedený v objednávce v den odeslání zásilky.
V případě jakýchkoliv problémů s objednávkou nás co nejdříve kontaktujte odpovědí do schvalovacího emailu s vaší objednávkou, případně na tel: 704706716 a problém se budeme snažit vyřešit. Pokud chcete v objednávce změnu, čtěte bod 5. níže.
1. Jak na nákup v PM shopu
Jak zboží vybrat a nakoupit - zboží o které máte zájem přidáte do košíku tlačítkem “Koupit“, po přidání můžete pokračovat v nákupu, nebo vstoupit do košíku a objednávku dokončit. Po vstupu do košíku zvolte preferovaný Způsob dopravy a Způsob platby a pokračujete tlačítkem “Objednat“ a dalšími kroky. Při zvolení na výdejní místo Zásilkovny nebo Balíkovny, budete v následujícím kroku vyzváni k zadání dodacího místa, které vyhledáte v nabídce, která se vám otevře. Po zadání místa k vyzvednurí, pokračujete vyplněním vašich osobních a dodacích údajů, kde se můžete rozhodnout i pro vytvoření vašeho registračního účtu (ten se v budoucnu vyplatí např. pro různé slevové akce apod.) V případě zvolení dodání “na adresu“ zadáte vaši nebo jinou platnou adresu.
Pokud nakupujete jako soukromá osoba, nevyplňujte údaje pro firmu.
Po dokončení a odeslání objednávky, vám bude zaslána emailová zpráva se souhrnem objednávky. Tato zpráva je automatická a není potvrzením/odsouhlasením objednávky. Kupujícímu bude potvrzující email zaslán až po fyzickém ověření stavu objednávky a to může být až do max. do 48hod (ale většinou dříve). Až v tomto schvalovacím emailu nalezne kupující veškeré potřebné informace k dokončení objednávky jak pro platbu předem, tak pro dobírku. V případě dobírky je v infoemailu zároveň kupující vyzván k písemnému potvrzení objednávky, protože musí být jasně uveden soiuhlas s tím, že nakupuje antikvariátové/bazarové zboží a v případě že potvrzení nedostaneme do tří (3) dnů, je objednávka stornována.
2. Poštovné/dopravné
Poštovné je uvedeno včetně nákladů na balení zásilky. Výše poštovného se může měnit v závislosti na změnách cen přepravců, případně jiných aktuálních okolností Papermanie shopu.
Dobírku lze použít pouze při zvolení dopravy Českou poštou (Balíkovna na výdejní místo a Balíkovna na adresu). Na dopravu Zásilkovnou nelze použít Dobírku , proto ani nelze u Zásilkovny tuto možnost zadat v objednávkovém formuláři.
Pokud neprobíhá nějaká aktuální sleva na poštovné (o tom jste informováni na úvodní stránce), platí níže uvedené částky. Zohledněna je cena nákupu - např. nákupy za 5-20kč nelze realizovat za stejných dodacích podmínek jako u nákupu za 100 a více Kč.
- Balíkovna do výdejny CZ - doručení na zvolené výdejní místo Balíkovny, na pobočkách České pošty či jinde:
- platba předem - cena nákupu 101-2500Kč = 75Kč
- platba předem - cena nákupu 51-100Kč = 125Kč
- platba předem - cena nákupu 5-50Kč = 145Kč
- platba dobírkou = příplatek za službu + 45Kč
- při objednávce v ceně zboží vyšší než 2500Kč = poštovné 0Kč - platí jen pro platbu předem.
- Balíkovna na adresu CZ - doručení na zvolenou adresu v CZ:
- platba předem - cena nákupu 101-2500Kč = 125Kč
- platba předem - cena nákupu 51-100Kč = 155Kč
- platba předem - cena nákupu 5-50Kč = 175Kč
- platba dobírkou = příplatek za službu + 45Kč
- při objednávce v ceně zboží vyšší než 2500Kč = poštovné 0Kč - platí jen pro platbu předem.
- Zásilkovna do výdejny CZ – doručení na zvolené výdejní místo Zásikovny v CZ:
- platba předem - cena nákupu 101-2500Kč = 95Kč
- platba předem - cena nákupu 51-100Kč = 125Kč
- platba předem - cena nákupu 5-50Kč = 145Kč
- platba dobírkou - nelze
- při objednávce v ceně zboží vyšší než 2500Kč = poštovné 0Kč
- Zásilkovna na adresu CZ - doručení na zvolenou adresu v CZ:
- platba předem - cena nákupu 101-2500Kč = 130Kč
- platba předem - cena nákupu 51-100Kč = 155Kč
- platba předem - cena nákupu 5-50Kč = 175Kč
- platba dobírkou - nelze
- při objednávce v ceně zboží vyšší než 2500Kč = poštovné 0Kč
- Zásilkovna do výdejny SK – doručení na zvolené výdejní místo Zásilkovny/Packety v SK:
- platba předem - cena nákupu 101-2500Kč = 130Kč
- platba předem - cena nákupu 51-100Kč = 155Kč
- platba předem - cena nákupu 5-50Kč = 180Kč
- platba dobírkou - nelze
-
při objednávce v ceně zboží vyšší než 2500Kč = poštovné 35Kč
- Zásilkovna na adresu SK - doručení na zvolenou adresu v SK:
- platba předem - cena nákupu 101-2500Kč = 160Kč
- platba předem - cena nákupu 51-100Kč = 185Kč
- platba předem - cena nákupu 5-50Kč = 210Kč
- platba dobírkou - nelze
- při objednávce v ceně zboží vyšší než 2500Kč = poštovné 35Kč
V objednávkovém formuláři, máte na výběr vždy jen ty možnosti platby a dopravy, které odpovídají ceně, vámi objednaného zboží.
3. Způsoby platby
- Dobírkou - v hotovosti, v místě určeném kupujícím pro doručení zboží (cena služby dle dopravce a pouze pro CZ).
- Převodem - z účtu kupujícího na účet prodejce (cena služby zdarma).
- Veškeré platby předem, jsou možné až po odsouhlasení objednávky prodejcem (viz. bod 1.) - protože mohou nastat situace nějakých úprav/změn v objednávce - např. dodatečné přidání/zrušení, části objednaného zboží kupujícím, či případné korekce objednávky ze strany prodávajícího (např. z důvodu nějaké nepředvídatelné události) a je nutné tyto změny dle Obchodních podmínek před uhrazením objednávky kupujícím odsouhlasit. Stejně tak, toto platí, pokud by bylo nutno upravit objednávku při výběru doručení dobírkou.
4. Do kdy objednávku zaplatit a kdy zboží odešleme.
- Každá schválená objednávka, je při platbě předem na účet, splatná do sedmi (7) kalendářních dnů od data objednání. V případě neuhrazení do sedmi dnů, je objednávka zrušena (částka musí být v této době připsána na účtu prodávajícího). Zboží bude odesláno (pozor - neplést s doručením) max. do sedmi (7) pracovních dnů, od připsání celkové částky na účet prodejce.
- V případě dobírky, je objednávka splatná v den převzetí zásilky a prodávajícím je odeslána max. do 7mi pracovních dnů od písemného potvrzení platnosti objednávky kupujícím - pokud kupující písemně nepotvrdí do tří (3) dnů svou dobírkovou objednávku do schvalovacího emailu, který je mu zaslán k potvrzení, je tato objednávka zrušena.
- V obou případech, je kupující o odeslání zboží informován.
Pokud by se vyskytly okolnosti ze strany obchodu, které mohou mít vliv na dobu odeslání objednávky, a zboží by mělo být odesláno za déle než 7 pracovních dnů, bude o tom co nejdříve kupující informován (telefonicky, nebo emailem) a v tomto případě má kupující možnost na prodloužení odesílací doby přistoupit, nebo odstoupit od kupní smlouvy. Tuto možnost odstoupení od kupní smlouvy má po informování kupujícího i prodejce. - Objednávky jsou vyřizovány dle pořadí, v jakém dojdou a odesílány s ohledem na dobu potvrzení od kupujícího u dobírek a dobu připsání částky na účet v případě platby předem s odesláním max. 1- 2x týdně. Nejsou poskytovány žádné expresní služby a je třeba počítat s prodlením odeslání (neplést s doručením) až 7mi prac. dnů, jak je uvedeno výše a v zaslaném info emailu po schválení objednávky.
5. Zrušení, změna a sloučení objednávek.
- Zrušit objednávku lze pouze do odeslání zásilky, nejlépe tlačítkem “Odpovědět“ ve schvalovacím infoemailu od PM. Dále možno vzkazem na elektronickou adresu obchodu, nebo telefonicky (viz. levý panel Kontakty). V tom případě vždy uveďte jméno kupujícího, číslo objednávky, datum objednávky. U takto zrušené objednávky, vrátí prodejce částku (pokud již byla uhrazena) stejným způsobem, jak byla zaplacena a to max. do 14ti dnů od přijetí oznámení o zrušení objednávky. Pokud byla objednávka již odeslána a kupující nemá o ni již zájem, lze odstoupit ve 14. denní lhůtě, za dodržení podmínek v odstavci 6. níže.
- Změna objednávky (např. odebrání, nebo přidání položek objednávky, změna způsobu platby, dodání aj.), je možná pouze do odeslání, nejlépe tlačítkem “Odpovědět“ ve schvalovacím infoemailu od PM. Dále možno vzkazem na elektronickou adresu obchodu, či telefonicky (viz. levý panel Kontakty). V tom případě vždy uveďte jméno kupujícího, číslo objednávky, datum objednávky a požadované změny. Pokud chcete objednávku změnit odebráním, či přidáním položek, případně jinými změnami, nezasílejte novou objednávku, ale informujte nás s požadavky - pokud to bude možné, objednávku zdarma upravíme. Pokud již bude zásilka zabalena, ale ještě neodeslána, bude do poštovného a balného, přičtena částka 30Kč jednorázového manipulačního poplatku za přebalení zásilky a změnu objednávky a nákupního dokladu (faktury).
- Sloučení objednávek. Pokud kupující odešle další objednávku v krátkém časovém období po objednání předchozí objednávky a tato předchozí objednávka nebude ještě plně uhrazena, bude následující objednávka vyřízena až po uhrazení této předchozí objednávky (uhrazením se rozumí připsání částky na účet prodejce) a to jak při platbě předem tak dobírkou (u dobírky až po připsání částky z účtu přepravce, na účet prodávajícího). Kupující může požádat o sloučení objednávek. Sloučení neprovádíme automaticky a pokud nebude o sloučení požádáno, musí kupující uhradit dvojí poštovné a objednávky budou zaslány samostatně. O sloučení lze požádat vzkazem v poznámce objednávky, na elektronickou adresu obchodu, nebo telefonicky (viz. levý panel Kontakty), s uvedením čísel objednávek ke sloučení a to co nejdříve od odeslání první objednávky (pokud již bude první objednávka odeslána sloučení samozřejmě není možné). Pokud ještě nebude zásilka zabalena, je sloučení zdarma. Pokud již bude zásilka zabalena, ale ještě neodeslána, bude do poštovného a balného, přičtena částka 30Kč jednorázového manipulačního poplatku za přebalení zásilky a změnu objednávky.
6. Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů.
- Pokud bylo již zboží zaplaceno a odesláno, nebo odesláno na dobírku a kupující již nemá o zboží zájem, má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 NOZ, právo od kupní smlouvy odstoupit (nutno odeslat řádné odstoupení od smlouvy).
- Kupující, musí v obou případech zboží řádně převzít - při dobírce i zaplatit a o vůli odstoupit ve lhůtě 14ti dnů, musí následně řádně vyrozumět prodejce v souladu s Obchodními podmínkami, kde najdete i vzorový formulář, který můžete použít k odstoupení.
- V případě vrácení, musí být zboží vráceno tak, aby nedošlo k poškození během přepravy, nejlépe tak, jak bylo původně zabaleno. Pokud by kupující vrátil zboží zasláním na Dobírku, nebude zásilka prodejcem přijata a kupující nese riziko ztráty a poškození zboží, z důvodu opětovného vrácení zásilky, čímž navíc nemusí být dodržena doba pro vrácení ve 14ti denní lhůtě. Další info viz. Obchodní podmínky.
7. Odesláním objednávky z webového rozhraní www.papermanie.cz kupující stvrzuje, že se seznámil/la s Obchodními podmínkami obchodu, s Informacemi o ochraně osobních údajů, Reklamačním řádem a veškerými Informacemim uvedenými v této rubrice. Odesláním objednávky s nimi kupující vyjadřuje bezvýhradný souhlas.
V případě jakýchkoliv problémů s objednávkou nás co nejdříve kontaktujte odpovědí do schvalovacího emailu s vaší objednávkou, případně na tel: 704706716 a problém se budeme snažit vyřešit. Pokud chcete v objednávce změnu, čtěte bod 5. výše.
Změna veškerých zde uvedených informací je vyhrazena.